woensdag 9 april 2008

Woensdag 9 april 2008: Onze spectaculaire dag!

Hoi allemaal!

Hier zijn we weer met een korte samenvatting van onze dag. We hebben jullie weer allerlei leuke dingen te vertellen.

Deze voormiddag zijn we naar het V.V.V. bezoekerscentrum de Bergen geweest. Dit was heel interessant, we hebben veel bijgeleerd.




















Het vijfde leerjaar is ook nog een bezoekje aan de bunkers in de Lettenberg gaan brengen.
















Vanmiddag hebben we weeral (dit is geen nieuws meer) lekker gegeten: rijst met kip en vanavond was het trouwens spaghetti.... we worden hier dus nogal verwend :-D

In de namiddag hebben we ons in groepen gesplitst en hebben we veel verschillende dingen gedaan: we hebben geklommen op de klimmuur, gedanst met juf Lindsay, balspelletjes gespeeld, affiches gemaakt om te supporteren, want.... we hebben naar de koers mogen kijken...



Wat was dit spannend zeg!!!!! De wielrenners gingen zoooo snel, reden zo kort bij elkaar en bij de dranghekken; we konden ze aanraken moesten we dat gewild hebben.. Het heeft voor velen onder ons zeer leuke foto's opgeleverd en het was toch wel "kicken"!



Terwijl deze blog gemaakt wordt, zitten wij weer in het bos, samen met juf Mich. Ze had nog een geweldig spectaculair bosspel in gedachten en wij konden natuurlijk niet wachten om erin te vliegen..



Aan iedereen thuis nog een prettige avond, slaapwel en ... geniet van de rust nu jullie dat nog kunnen ;-)

Bye bye!!

21 opmerkingen:

mama en papa Dylan zei

Vandaag heb ik natuurlijk naar de koers gekeken iets wat ik normaal nooit doe maar ja het was dan ook misschien wel een speciale uitzending ik denk trouwens dat ik jullie in beeld gezien heb zag nl v�l petjes rond de Kemmelberg ( dit is te zeggen voordat de renners de Kemmelberg op moesten.)Dit zal inderdaad voor vele een hele belevenis geweest zijn maar ze kunnen ermaar van genoten hebben.Nog veel plezier en hopelijk nog 2 daagjes mooie weer want dat hebben jullie weer mooi meegekregen. Groeten aan iedereen en in het bijzonder aan Dylan mama,papa en Silke

Oswald zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Dag Robbie en alle andere vosjes,
leuk dat we op deze manier jullie avonturen kunnen volgen. Het ziet er daar inderdaad ongelooflijk tof uit. Kunnen we aan de juffen en meesters eens voorstellen dat we volgend jaar openluchtklassen voor de ouders organiseren ? -)
Amuseer jullie nog !
Robbie, we missen je hier !
Dikke kus,
mama, Sander, Kasper en Martijn

Fabienne zei

Hoi Bo en Tim,
Wij (ik en Sam) missen jullie heel hard. Ik ben vandaag met Sam naar de bioscoop geweest. Tot vrijdag! Ik ga nu slapen.
Groetjes,

Britt xxx

Giulia en papa en mama van Maxine zei

Hallo Maxine,
we volgen jullie samenvattingen op de voet, we zijn blij dat jullie je zo amuseren : het ziet er daar ongelooflijk leuk uit, vele groetjes en kusjes van papa, mama en Giulia

Unknown zei

Hey Jordy

Alles goed daar met jou? Méméke, Bompa, Ismail, Melissa en tante Els wensen jou een héle gelukkige verjaardag toe (oeps het zal al donderdag zijn als je dit leest). Maak nog veel plezier daar met je vrienden en tot zondag op je verjaardagsfeestje é
Dikke zoentjes
van ons allemaal
x x x

oma en opa van Dylan zei

Hallo aan de supporters van het wielrennen, jullie hebben ons fijn gefopt he wij maar kijken naar groene petjes en wat zien we dan blauwe petjes.Dylan zijn mama zei nog dat zijn ze misschien en het was nog waar ook.we zullen morgen de video eens bekijken, jullie houden het wel spannend dat is leuk nog een prettige dag morgen groetjes aan Dylan van oma en opa.

Els zei

Hey Jens,
je schreef op je kaart dat je je goed amuseert - en nu ik jullie blog lees, begrijp ik waarom :). Have fun nog deze laatste dagen en nog ns bedankt voor de toffe kaart ! Els

marleen zei

hallo linsey spijtig zie ik je weinig op de foto. van het 6de staat er bijna niets op.
ik mis je.
****groetjes britney*****

inge annaert zei

dag Kem(m)eltjes,

Wat is Vossem saai en stil zonder jullie. Gelukkig fleuren jullie belevenissen de week op.
Wij denken meer aan jullie dan jullie aan ons!?
Tot morgen al,
groetjes en kusje voor Tim,
mama, papa en Lies (die je maar een beetje mist)

tante ann zei

Hey Vosjes (en heel speciaal aan Tim Eykens),

Jullie hebben het daar blijkbaar echt getroffen - de foto's spreken boekdelen - en het weer zit mee. Tim, super bedankt voor je kaartje en hopelijk zijn onze brieven ondertussen ook toegekomen.
Nog veel plezier! Rani en Marnik kijken er al naar uit om je (wilde?) verhalen te horen vrijdagavond of zaterdag bij Ima en Peter! Zij vinden het super om op deze manier jullie belevenissen te kunnen volgen.

Groetjes uit Tienen
Carl, Ann, Rani en Marnik

Unknown zei

berichtjes vanuit 2A




hallo aaron hoe gaat het met jou ? ik ben een vlinder aan het maken groetjes Nathan

hallo exan hoe gaat het daar ? hoe was de koers ? groetjes eogan

Mama Renate zei

Hallo Ruben en al de anderen ,

Jullie dagen zijn goed gevuld . Spannend dat we elke dag kunnen volgen wat jullie doen en dat is wel een hele hoop .
Het weer valt reuze mee ,geen regen en de zon is van de partij .
Nog veel plezier en nog een fijne laatste avond !!!
Tot morgen

Groetjes en een dikke knuffel voor Ruben ,

Mama Renate en Luc

Unknown zei

De laatste reacties van broers en zusjes vanuit Vossem :

hallo martijn ik mis je groetjes heleen
hallo tim ik mis je van je kleine broer sam
hallo kimberley ik mis je kelly
hallo maxime ik mis je groetjes loic
hallo maxime ik mis je sebastien
hallo emmelien ik mis je veel carolien
hallo roderick ik weet niet wat ik moet schrijven dus dan maar veel groetjes olivier
hey tibo is alles daar goed ? hier is alles oké veel groetjes simon
Dag Martijn gaat het goed? Hier is alles goed. Veel groetjes,Wouter
yo kimberley alles goed daar ik hoop van wel want hier is alles goed groetje kenny
hey broer(arne) ik mis je vreselijk en ik vind het wel te stil heel veel lieve groetjes wiebje
hallo,maxine ik mis je een heel klein beetje want nu word ik dubbel en dik verwend door mama en papa groetjes giulia
hallo jens ik vind het een beetje stiller zonder jou maar ook een beetje leuker groetjes fenna
hallo loïc ik vind het veel stiller zonder u groetjes van gaëlle xxx hallo sandro het is stil in huis zonder u groetjes shanaya
dag loïc ik vind het veel kalmer zonder u in huis groetjes célia
hallo brent ik vind het niet zo leuk zonder jou groetjes riene
hallo mateo ik mis je een dikke kus van emily
dag robbert ik wens je veel geluk groetjes van kasper
hallo Manou ik zou je graag terug ik mis je van Joeri
dag Zoe ik hoop dat je snel terug komt groetjes van Joaquin
hallo Mirte ik hoop ook dat je snel terug komt dag groetjes Ben

groetjes,

juf Machteld

rita zei

Dag Femke en klasgenoten,

Laat u goed gaan op de fuif vanavond, liefst niet zat worden! ;-)
Ik zie dat jullie je daar goed amuseren maar ik zou wel graag willen dat jullie morgen terugkomen want ik mis femke wel een beetje hard.
Jammer dat jullie niet zo'n weer hebben zoals ik toen had maar ik denk dat jullie niet kunnen klagen hé.

groetjes Eefje, mama, papa, Jorn en diertjes

Coorens-Clan zei

Lieve Manoutje en GBVers,

Amaai, het is daar precies keicool... Mooi weer, lekker eten en leuke activiteiten... Doe zo verder... Plezant en complimenten voor deze blog... Nog heel veel plezier, goed dansen vanavond en allemaal tot morgen en euhhhh, braaf zijn allemaal...!!!!
Liefs van Rudi, Wibien, Robin, Nikki en Joeri

oma en opa van Dylan zei

Dag Dylan,een laatste maal de groetjes van oma en opa, maak vanavond nog veel plezier met de vrienden.Tot morgen aan de school.Aan alle begeleiders proficiat en dank u wel voor de zorgen.Oma en opa van Dylan.

mama en papa Dylan zei

Hallo Dylan,

Zoals beloofd stuur ik je vandaag nog een berichtje en dit terwijl je zusje gaan fietsen is in het park van Tervuren want ze geniet er met volle teugen van dat ze enig kind in huis is. Zo verder wil ik je nog een prettig avond toewensen en een leuke fuif en ook voor de andere kinderen van de bosklassen. Bedankt aan juf Lindsay voor het maken van de blog dit was wel heel interessant en ook bedankt aan de meesters en andere juffen. Groetjes Dylan en tot morgen . mama,papa en Silke

Hilde -mama Minne zei

Lieve Minne en al de bosklassers,

Geniet nog van jullie laatste avond, en fuif!!
Minne, Warre zei vandaag heel de dag : nog één nachtje slapen, dan komt zus,Merlijn mist jou ook, Nelson zegt geen miauw maar "kom gauw". Kortom, iedereen begint hier raar te doen. Dus is het tijd dat onze "mega-Minne" morgen terug komt! We zien er naar uit!
Bedankt aan alle juffen en meesters en anderen voor jullie inzet en de toffe webblog.
Tot morgen,
zoentjes van mama, papa, Merlijn, Warre en nelson

Jessi zei

Hello everybody,

Er is hier iemand op het thuisfront die zijn PAPA heel erg mist. Van bij het opstaan tot bij het slapen gaan komt er verschrikkelijk veel 'papa' uit. Zelfs wanneer hij mooi aan het spelen of het slapen is, begint hij plots te wenen en roept op zijn papa.
En dan maar zeggen dat mama's onmisbaar zijn...
Ik ben blij dat het morgen reeds vrijdag is.
Geniet nog van jullie laatste spetterende avond en inpakdag.
Tot morgen

Groetjes,
Jessi en Kobe

mama en papa tim zei

Tim, haast je dat ge vlug thuis bent want we missen de vele ruzies tussen jou en je broer !! Amuseer je nog en tot vrijdag ! Van mama, papa en Sam ! ;-))))