dinsdag 8 april 2008

Maandag 7 april 2008: Update 5e leerjaar: brieven schrijven
















Gisterenavond hebben onze vijfdejaars hun brieven naar het thuisfront geschreven. Zoals jullie op de foto's zullen merken, verliep dit op héél verschillende manieren: voor sommigen was het een moeilijk moment, anderen lachten zich dan weer een breuk met de dingen die ze schreven of de manier waarop ze schreven... Verwacht jullie dus allemaal maar zeker en vast aan post :-)





















Voor sommigen (denk ik toch wel) hun gemoedsrust wil ik er al bij verklappen dat we een rustige nacht gehad hebben en dat iedereen goed op tijd in zijn bedje lag en vanmorgen goed uitgeslapen was voor de ochtendloop.. hierover later meer..

9 opmerkingen:

Hilde -mama Minne zei

hallo minne hoe gaat het groetjes merlijn
dag lieve Minne,
zojuist hebben Merlijn, Warre en ik de laatste foto's bekeken.Het ziet er leuk uit.
Veel liefs voor jou en nog veel plezier voor iedereen,
mama, Hilde, Merlijn en Warre

Unknown zei

Hallo kids van het 5de leerjaar,
hier enkele berichtjes van de zussen van het 2de leerjaar :

hallo minne hoe gaat het ?
ik ben in de klas aan het knutselen groetjes merlijn
hallo lissa hoe gaat het met je thuis ga ik ook een berichtje schrijven groetjes cato
hallo bo hoe gaat het ? ik zit in 2A om jou een berichtje te sturen groetjes britt

Hallo kids van het 6de leerjaar !
Hier enkele berichtjes van de zussen, broers en buurmeisje :

hallo linsey ik mis je enorm. ik ben aan het aftellen groetjes britney
hallo zoë ik mis je nu al groetjes vanuit de klas daphne
hallo jordy ik mis je kom maar snel terug femke
hallo kirsten ik mis je ontzettend groetjes kenzo
hallo ellen ik zal blij zijn als je terug bent anouk

Dit zijn de eerste reacties van het 2de leerjaar !
wordt vervolgd .....

groetjes aan de juffen en de meesters van meester Francis en juf Machteld

marleen zei

hallo linsey, hier alles goed; alleen een beetje stil. rushty mis je; hij gaat steeds op je bed eens kijken.
groetjes mama.
spijtig dat er geen foto's van 6de op staan

marleen zei

hallo linsey spijtig heb je geen
afscheid van rushty genomen.
Hij weet niet waar je bent.
rushty is heel ongerust hij zit hier mee aan het kijken doei
groetjes britney.

mama en papa Dylan zei

Hallo Dylan en andere klasgenootjes,

Jullie zitten daar allemaal zo vlijtig te schrijven naar het thuisfront. Dylan ( Silke was zo benieuwd je op de computer te zien maar ze was een beetje teleurgesteld want ze zag je niet op de foto. 1 vraagje wat vonden jullie nu het leukst tot nu toe de wandeling van de Kemmelberg of de muurbeklimming? Veel plezier verder en tot later Anouschka Benjamin en Silke

De Vosjes op Bosklassen zei

Hoi ouders, geen paniek... de foto's van het zesde leerjaar zijn op komst :-)juf Annemie was gisteren zonder fototoestel weg en we hebben aparte activiteiten gedaan om de groep kleiner te houden.... Vandaar dus..
MAAR verwacht jullie straks maar aan foto's.

Groetjes

Juf Lindsay

PS Bedankt voor alle leuke reacties; ik ben blij dat jullie het tof vinden.

mama en papa Dylan zei

hoi Dylan

Oh wat was Silke nu bij een foto van mijn broer zei ze. Veel liefs een kusjes mama , papa en Silke

oma en opa van Dylan zei

Hallo Dylan en vriendjes jullie stellen het daar blijkbaar wel goed,het is ook voor opa en oma heel tof om jullie foto s en briefjes te lezen ook wij kijken iedere avond.Nog veel plezier en tot morgen; oma en opa van Dylan.

De Vosjes op Bosklassen zei

Aan de kindjes van het tweede leerjaar:

Vanwege de zussen en broers een hele dikke dank u wel voor de berichtjes!! Knap dat jullie ook met de pc hebben gewerkt!

Van de rest van ons heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel groetjes!!!!!